×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 70706

עבור רב אמהות ואבות שאנסה להרים את מיטב , הוא יכול לעשות זאת להיות קצת כמו לקטוף מכונית אם אתה יש בעצם מעולם מונע אחד בעבר . אתה להבין אתה רצון אחד זה 'טוב ' בכל אופן זה יכול להיות קצת מבלבל הבנה דרכים להעריך בדיוק מה גורם אחד טוב או לא. . יש שפע של "ידידותי למשתמש" הצעות משאבים הראשונה עת רכב רוכשי יכולים למצוא באינטרנט, מציאה מישהו ל- עזרה אתה להבין כיצד איסוף את מיטב מורה הוא הרבה יותר קשה , אף מורה אתה לבחור עבור ילד שלך או שלך בת עשוי גם להיות הרבה יותר חיונית החלטה כי משפיע עתידם מ רוב אחרים אתה תצטרך לעשות שלך ילד 's מורה מבקש כל, לא פשוט אחר מורה ; הם יהיו בת או בן משלך אישי פונקציה עיצוב

למה זה כל כך חשוב Crucial כדי פיק החונך Right

אם הילדים שלנו הם נתקל בבעיה עם שלהם ביטחון או רק התמודדות עם הכל; ההורים מי יודע שלהם ילדים מספיק טוב יודע מלא היטב, כי חשיבה הם יוצרים כלפי לימודיהם יהיו גדולת השפעה על ביצועיהם . ואת חשיבה הם להקים הוא בעיקר נקבע על ידי שלהם הסביבה .

אתה יודע כיצד המעמד שהם להישאר בבית הספר יש גדול השפעה ב כמה טוב הם לבצע ? שונה מורה ו שונה קבוצת לספסל הלימודים יכול לעשות גדול הבחנה לפעמים . ובכן לחשוב על שכאשר אנחנו מדברים טוראי בנפרד מורה, את הבדל כאן יכול להיות אפילו גדול . אם אתה מקבל מורה שאינו להבין את שיטת שלך ילד לומד הטוב, שעושה כל שיעור משעמם או מייגע ועושה לא לעשות לגלות במיוחד רלוונטי ל ילד, אזי כללי החוויה תהיה שלילי אחד .

. אם בנך או ילד יש כרגע הוקם מרגיש שלילי אל locations הוא דורש יותר סיוע, אז זה הדבר האחרון שאתה רצון. קבל מורה שיש לו את יכולת ל- שינוי את שיטת שלך ילד רואה ומרגיש כלפי לימודיהם ב ביקורת אוהדת שיטת בכל זאת, והשאר ליפול מקום משם.

האם הם מורה או רק סטודנט ?

. כל שעליך לעשות הוא כגון מאוד ראשונה עת רכב רוכש עשוי מחפש מכונית "שהולך מהר" או כי הוא אידיאלי צבע, המון שנמצאות בטוח בדיוק מה לחפש מורה להפוך את אותו טיפוסיות נחות . לכל היותר משותף אחד הוא כי בכיתה ספר מורה הופך את מיטב המורה. בעוד בכיתה מורה בהחלט יצטרך חלק האידיאלי חוויות והבנות על לגלות ועל בכיתה הלימודים , לא כל ספר מדריכי לעשות מעולים מורים ולא כל הגדול חונך ספר מדריכים.

אישיות - גדולים מורה האם A אנשים בודד

לכל היותר חיוני יחיד תכונה של כל מעולה מורה הוא יכולת ל- לתקשר בצורה כזאת שעושה את הלומד והתחושה השראה , נלהב ו חיובי ב יכולת מאסטר להתעלס מה מכשולים להתרחש. כדי מנסח זאת פשוט, טוב מורה צריך יש מעולה אנשים מיומנויות , במיוחד כשזה מגיע עושה מגלים כיף ו מרתק עבור צעירים החניכים.

הם צריך יש את היכולת לתאר מורכב רעיונות בתוך באופן כי ' הגיוני' כדי המתאמן ו צריך יוכלו לעשות זאת ב דרך כי השראה המתאמן רוצים לעסוק בדיוק מה הם למידה . לא משנה מה המנחים אישורים , ניסיון בעבודה או חכם הכותרת היא, אם הם לא מסוגל לעשות את זה אז הם ייכשלו ילדך .

בעוד רב ספר מורה 's ו ביותר מוסמך מקצועות הם גדול ב עושה את זה, אנחנו יש לא נמצא כל משמעותי חיבור בין אלה יחיד איכויות וכל בפרט כישורים . במקום, אנחנו לגלות משמעותי מתאמים שביניהם אלה מאפיינים ו ספציפי מאפיין . בשביל זה סיבה , גדול שיעורים חברה יהיה ותסתכל א מורים פרטיים הכנה לכיתה א תקשורת סגנון ו אישיות ; לא רק התארים הם מחזיקים או סימני שהם השיגו בבית הספר או באוניברסיטה.