×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 70728

כפי שאתה ככל הנראה יש בעצם נכתבו ל- להבין, הכנת חתונה הוא גם מדהים ו תדיר קצת יותר מורטת עצבים . מתכוננים אירוע כמו מיוחד כמו חתונה הוא הרבה עילה ההנאה ו תוחלת. זאת, יש כל כך הרבה לעשות, סביר ביותר , בהתחשב בעובדה תוכלו רצון זה לכל ללכת לחלוטין זה הרבה עילה חרדה ו לחוץ עצבים וכאשר כאשר אתה לשקול שזה היא לא ממש את לדוגמה שאנחנו עושים על קבוע בסיס , ולא משהו שאנחנו כלל שום הכשרה, אתה הצורך כדי להקל קצת על בחיפוש עבור מצוינות ו ניסיון להתמקד את התרגשות

שלך שמלת הכלה הוא סביר להיות הכי משמעותי מרכיב של חתונה האירוע . כולם 's עיניים תהיינה על כלה לעתיד. לא משנה מה סגנון של חתונה אתה להחליט על, תוכלו למצוא שיש הרבה מסורות כי לשייך את חתונה אירוע טקס - אפילו עם חלק יותר יוצא דופן נושאים חתונות . ובכל זאת, יש שטח שיאפשרו לך לכלול עצמו מאוד ייחודי נוגע - לעשות שלך חתונה אירוע במובהק משלך .

אם 've לעולם המחשבה למעשה יצירת משלך חתונה האירוע שמלת , אתה חובה לתת זה קצת חשב . אם אתה למעשה במחיר חתונה אירוע שמלות כלה וערב 2016 , תוכלו להבין שגם סוף נמוך מותגים אולי לעלות מעל 5 או 6 מאה דולרים. שמלות נמכרות על ידי כלה חנויות נוטות מורכב הרבה התקורה נוסף עלויות שבו אתה יכול להימנע על ידי בעיצוב משלך חתונה שמלת . אם אתה צריך חבר או קרוב משפחה שהוא טוב-מיומנים תפירה, אתה יכול לחסוך הרבה יותר כסף . אחד ב הגדול יתרונות של פיתוח עצמו מאוד שמלת הכלה היא תרצו בסופו של דבר עם אמיתי יחיד מסוגו, חתונה שמלת אף אחד אחר הוא בעלים

אחת זהירות - לפני אתה להתחיל בעיצוב להיות ספציפי שיש לך או יכול לגלות אדם עם הנדרש היכולות ל- באמת לפתח שמלת הכלה מן העיצובים שלך מושגים. זה לא משהו שאתה יכול לחכות עד את ברגע האחרון לעשות. מה צריך להשקיע כמה משמעותי עת בעבודה עם זה יחיד - מבעוד מועד החתונה - כך להבטיח היא יחיד 's יכולות ו זמין .

'מצוין מיקום ל- להתחיל ייצור מושגים עבור שלך חתונה שמלת הוא כדי לחשוב על את נושא של אירוע החתונה ומתי ואיפה זה יהיה שיתקיים. האם זה הולך להיות קיץ חתונת אירוע? עונת החורף חתונה ? האם זה יהיה בחוץ או בפנים בתוך הבית שלך ? האם הקבלה להיות בתוך הבית או בחוץ? מה ייחודי מאפיינים האם אזור יש? זהו במיוחד חשוב עבור חיצוני חתונה אירוע מאז את תשובות יכול להיות השלכה משמעותית על עיצוב של שמלת הכלה אתה ליצור. כדוגמה, חיצוני חתונה בטקסס בחודש אוגוסט הצרכים אירוע החתונה שמלה עיצוב לא אעזוב אותך טבול הזעה. אתה צריך גם לחשוב על איך רשמית או מזדמנים את חתונה אירוע טקס עצמו יהיה .